Stuurplanten.nl gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij bloompost.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen. Aan de hand van deze informatie passen wij en derde partijen advertenties aan jouw interesses en profiel aan. Daarnaast kun je door deze cookies informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Lees meer

Verberg deze melding
  • Direct van duurzame Nederlandse kwekers
  • Actie! NU met gratis pot
  • voor 20.00 besteld, morgen in huis
  • De mooiste populaire planten

Veelgestelde vragen

Kun je geen antwoord vinden op je vraag? Maak dan gebruik van het contactformulier of bel ons.

  • Waar kan ik mijn kortingscode en giftcard-/vouchercode invoeren?

    Giftcard- / vouchercode
    In de betaalomgeving van de webshop kan je diverse giftcard-/vouchercodes invoeren (Bloem&Plant giftcard, Bloemencadeau etc). Na het samenstellen van jouw cadeau voer je de verzendgegevens in en kom je in de winkelmand van bloompost.nl. Nadat je jouw bestelling hebt gecontroleerd klik je op "Afrekenen". Je wordt direct doorgestuurd naar onze betaalpagina. Je kan op de betaalpagina kiezen hoe jij wilt betalen en met welke cadeaukaart/giftcard. Voer deze in en klik op 'Voeg cadeaukaart toe'. De waarde van de (geldige) code wordt dan direct verrekend in het totaalbedrag.

    De giftcard / voucher is in delen te besteden en er kunnen meerdere vouchers/giftcards tegelijk ingewisseld worden.

    Kortingscode
    In de winkelmand van de webshop kan je jouw kortingscode invoeren. Na het samenstellen van jouw cadeau voer je de verzendgegevens in en kom je in de winkelmand van bloompost.nl. Je wordt direct gevraagd of je een kortingscode hebt. Voer deze in en klik op 'Toevoegen'. De waarde van de (geldige) kortingscode wordt dan direct verrekend in het totaalbedrag. 

  • Wat als ik op het moment van bezorgen niet thuis ben?

    We doen dan ons best om het pakket bij de buren te bezorgen. Zijn de buren niet thuis? Dan proberen we de plant de volgende dag wederom bij u te bezorgen. 

  • Kan ik meerdere bestellingen plaatsen?

    Jazeker! Je kunt zoveel planten bestellen bij ons als je wilt. Bij hele grote bestellingen is het wel handiger om even te bellen voor een bezorgafspraak / en onze interessante korting :-) 

  • Hoe kan ik betalen?

    Je kunt betalen met Ideal, After Pay, Eenmalige machtiging, Mastercard of Visacard. Internationale klanten kunnen bovendien bij ons betalen met Sofort Uberweisung of Mister Cash.
    Je bestelling wordt uitgevoerd en verzonden direct nadat de betaling bij ons binnen is, of op de latere datum indien je dat hebt aangegeven in de bestelling.

  • Wanneer worden de planten bezorgd?

    Bestel je voor 20.00 uur, dan verzenden wij je bestelling nog dezelfde dag. Deze ontvang je dan de volgende dag thuis. 
    Je kiest zelf de verzenddatum - dat mag dus ook op een later moment zijn. 

  • Ik wil meerdere planten namens een bedrijf bestellen, kan dat?

    Neem contact met ons op via 026 303 1930 en we vertellen je graag alles over de mogelijkheden. Denk aan...

    - Een eigen inlog - kopen op rekening met verzamelfactuur.
    - Onze invoerservice - wij nemen je veel werk uit handen.
    - Maatwerkverpakkingen.
    - Volumekorting. 

  • Kan ik ook op zondag laten bezorgen?

    Nee, helaas bezorgen wij niet op zondag. 

  • Wat kost de verzending?

    De verzendkosten zijn € 4,95

     

Contact

Invullen contactformulier
Binnen 1 werkdag antwoord

Vraag het ons op Facebook
Gem. reactietijd van 1 uur

Bel 026 303 1930
ma - vrij 09:00 tot 17:00

Stuur ons een e-mail
Binnen 1 werkdag antwoord

Adres

Stuurplanten.nl
Betula 11
1424LH De Kwakel
026 303 1930

support@e-flora.nl

KvK-nummer: 33260429
BTW-nummer: NL8029.47.979.B01